Monday

Tja tja bloggen! Just nu sitter jag i min mysiga säng och bloggar. Tänkte strax kolla på nån film eller bara surfa runt lite. Imorgon har jag Nationella så jag ska kolla på lite exempel texter vi fick idag också. 
Idag är det måndag, första dagen på veckan. Har haft en bra måndag faktiskt :) I skolan gjorde jag typ inget hehe. På Svenskan gick min lärare bara igenom inför NP imorgon och sen på spanskan kollade vi på en film. Hade sedan lunch och en lång rast på 2 timmar som spenderades med Jennifer som också hade rast. Sen hade jag Engelska där jag lyssnade på en debatt.. Inte gjort något vettigt alls, onödig skoldag! 
Efter skolan, runt 14 åkte jag med Jennifer hem till henne. Vi åkte först till Maxi och handlade, bakingredisenser och jordgubbar :) Efter det bakade vi kladdkaka! Den blev sjukt god och till den åt vi grädde och jordgubbar :) 
När kakan var i ugnen passade vi på att hoppa på deras studsmatta haha! Så jäkla kul :P Jennifers lillebror och hans kompis var med en stund också. Vad gjorde vi mer? Chillade mest och hoppade lite till. Kom nyss hem och har ätit middag. PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0