Monday

En glad linnea på en måndag, haha whaat?!
 
Måndag har det varit idag vilket innebär skolan. Har tillbringat nästan hela dagen med Elenore, förutom en liten stund då hon blev sur på mig för humhumhum.  Nuttis! ♥ I skolan arbetade jag med geografi, historia och hade svenska lektion. Helt ok dag kan jag iallafall säga! Efter skolan drog jag och Elenore till alleplan där vi tänkte köpa något men det blev inte av. Vi typ bara lallade runt. Sen var planen att dra hem men när vi var vid hennes busshållplats och hon skulle av frågade jag henne lite spontant om jag fick följa med henne hem i typ bara 30 minuter för att göra denna månday lite roligare. Naturligtvis fick jag det och följde med henne hem lite halvt spontant sådär! Vi gjorde egentligen inte så mycket, pratade en hel del och gick på en promenad med hennes söta  labbe. När jag endå var i farten så påväg hem gick jag av några busshållplatser tidigare och tog en PW med musik på en kvart. Hur bra?! 
När jag väl kom hem tog jag lite fula outfitbilder, är liksom tvungen att visa vad jag hade på mig idag. En söt liten kappa med hunters + ett smile. 
 
Nu är jag iallafall hemma och ska repitera lite glosor innan jag ska fixa mig till träningen. Woopaaa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0