Seg dag

Rubriken stämmer in helt, inte gjort ett skit idag utan har bara varit hemma och degat. Har delvis behövt plugga lite då min elaka skola ger en uppgift som man ska göra klart under Påsklovet, say whaaat? Så jag har jobbat lite med den men jag är långt ifrån klar så jag får väl plugga imorgon också... Annars idag då, jo jag kände för att röra på mig lite men ville inte gå ut pga. äckel ögat så det blev lite hemma träning. Gjorde mest mage, men även lite armar, axlar & bröst. Sen så har jag solat lite grann, och kollat på DH avsnitt. Annars har jag väl bara käkat haha, min syrra gjorde värsta nyttiga tallriken till mig wooop!   
Har inget mer att säga nu, ska nu antagligen hoppa in i duschen och sen käka eller tvärtom! 
Två misslyckade försök att dölja mitt öga...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0