Spring feeling!

Äkta spring feeling, eller vad tycker ni? ↓
 
Runt halv nio imorse gick jag ut och mötte Fanny i härliga vårsolen. Ååh! Vi tog en promis medan vi delade ut lite tidningar, hehe jobbar ihop moneeey!  Efter drog vi hem till Fanny där vi gjorde brunch, chokladplättar med rasberries och sirap. Gud vad gott det var! Brunchen blev också så himla mycket bättre då vi satt på hennes altan i vårsolen och solade samtidigt. Efter brunchen gick jag hem och hemma vet jag inte riktigt vad jag gjorde (?). På något sätt fördröjde det iallafall tiden och nu är det redan söndagskväll och skola imorgon.. Hemskt, gud vad lovet gått fort! Har inte heller varit så himla roligt lov för mig, för jag haft en jävla vagel! 
Aja, om man ska tänka positivt är Påsklovet nu över och man är närmare sommaren haha. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0