thursday

Åhh vad skönt att den här dagen är slut! Jag har nämligen inte alls mycket läxor nu på några dagar! :) 
Imorse vaknade jag en kvart innan jag skulle gå till bussen! Jag hann faktiskt. Min morgon var ganska hemsk då jag sprang till bussen i regnet.. Jaja väl i skolan hade jag matte, inget speciellt. Efter det gick vi och åt lunch och bytte sedan om till idrott. Vi skulle haft utegympa men det regnade så vi hade fritt inne istället. Man fick göra vad man ville bara det hade med kondition att göra. Så jag och Ewelina gick till spinningrummet och cyklade lite medans vi lyssnade på musik :) EFter idrotten åt vi igen och sen var det bara att tagga Kemiprov! Kan inte säga att det gick super, kunde gått mycket bättre men kunde gott sämre också. Satt i Aulan och skrev till ca 17:00. ännu en sen dag.. Kom nyss hem och ska strax äta. Efter maten blir det duschen, måla naglar och kanske lite matte.Vill hinna göra massor idag som typ träna, städa och det ovan. Men jag får se vad som hinns med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0