tjugofjärde april

Hej babes, hoppas ni haft ett bättre tjugofjärde april än jag iallafall. Allt som sabbade hela dagen var i skolan, då den bara var för seg och tråkig. Fick inte heller något plugg gjort, #ärsåhimlaskoltrött ! Iallafall åkte hem tillsammans med Elvis och när jag kom hem var tanken att sola då vädret var så fint. Men som vanligt började jag göra annat, (dunka musik, va med Dumle, prova massa sommaroutfits med hunters osv) så att när jag var redo att sola hade det blivit molnigt över himlen. Haha, typiskt linneafail!← Så istället bestämde jag mig för att plugga, men det gick inte heller så vidare bra så det sluta med att jag satte på en film på datorn och frossa massa frysta hallon. Kollade på Never Say Never lite smått efterbliven som jag är, är ingen belieber men allt handlar typ om honom nu när han är i Sthlm så var tvungen att kolla. Var helt ok faktiskt! 
 
Nu ska jag gå ner och äta en senmiddag, puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0