Torsdag

Hej på er finisar!  Idag gick jag upp klockan 11 och började direkt med att äta frukost. Fixade mig lite snabbt och tog bussen till HandenC. Mötte upp Jessika på vägen och sen gick vi mest omkring i centrum. Jessika köpte ett par söta solglasögon till lalla Filip och ett par till sig själv :) Efter det tog vi bussen till Port73 där vi mötte upp Jennifer. Vi käka på Nancys igen hehe. Jag tog Sushi och dem sallad. Asså jag har ätit Sushi 3 dagar irad nu! Hehe... Vi satt där riktigt länge och snackade och lekte lie med lillkillen. Sen gick vi runt i lite affärer och kollade barnkläder :) Efter det åkte vi hem. Påvägen hem köpte vi lite godis också. Nu har jag nyss kommit hem och ska typ kolla på film eller nått. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0