Trött

Hej på er fina bloggläsare! Just nu ligger jag het slut i min säng och ska gå ner och äta middag. Efter middagen måste jag verkligen plugga :( 
Idag hade jag lektioner till 12 sen åt vi lunch och sen var det volleyboll tävling. Jag var inte med i något lag utan kollade bara på som största delen av skolans elever. Hehe den skulle tydligen hålla på till 17 men jag gick 13:30 då jag skulle följa med Jessika till den öppna förskolan. Asså hon har ju en son och idag skulle dem träffa lite andra små gullungar :) Så vi var där sen köpte vi glass, Jessika köpte kebab också medans jag köpte en pommes.
Kom hem runt 16:15 och sov till 17:20 hoho. Känner mig lite förkyld också men jag får hoppas att det inte blir värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0