Update

Förlåt för gårdagens uppdatering men jag var upptagen med att ha en superkul dag med Elvis! 
 
Vi var först tvungna att stanna kvar i skolan en stund, för jag var inte klar med en uppgift som skulle in hehe. Det tog också lite längre tid då vi flumma mycket (lärarna var inblandade haha). Iallafall runt halv fyra tog vi bussen hem, eller aa jag ville hem till Elvis så jag klev av bussen medan hon satt kvar haha! Det slutade med att jag var tvungen att ge mig och vi drog hem till mig. Men först drog vi till Djurgårdsplan och hyrde en film, Change up. Sen drog vi hem till mig där vi gjorde varma mackor och tog fram hennes säng (hon skulle sova över hos mig). Vi bestämde oss sen för att ha typ en mini-photoshoot precis utanför husen, så vi började locka håret på varandra och så. Tror inte att det var min bästa photoshoot men Elvis blev lika snygg som alltid! ♡ Sen drog vi på en promis till Mias pizzeria, där vi alltså åt middag. Vi var där säkert i 1,5 h och pratade om allt möjligt, supermysigt! Sen innan vi drog hem så flumma vi runt på Konsum. Vi köpte Nutella (♡) och tänkte köpa jordgubbar men det var slut! :( Sen tog vi bussen hem, men innan mötte vi massa folk som vi kände och lite nytt härligt folk. (Boysboysboys!)  
 
När vi kom hem bytte vi om till myskläder och dunkade musik. (Dansade harlem shake hahah). Sen började vi skära upp både ananas och kiwi, som vi sen doppa i Nutella asså åååh! Sen satte vi på filmen (som jag dock somna till hoho). 
Runt tre somna vi, (tror jag :PpPPppppPPPPpPPP) ZZzzz...
 
Elvis väckte mig runt nio och vi gick direkt upp och gjorde världens godaste frukost. Plättor med nutella och frysta raspberries i solen, mihih. Nu är vi iallafall på mitt rum och ska blogga lite till innan min släkt kommer över på släktfika. Senare kommer videos och andra roligheter! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0