Update

Hej på er fina bloggläsare! Vill börja med att säga förlåt för den dåliga uppdateringen (från min sida) igår. Gjorde ett tidsinställt och det var allt! Men jag hade en hemsk dag igår så det var därför. Igår kom jag till skolan runt 9:30 och får redapå att alla mina lektioner är inställda, hade bara 2 och båda var inställda. Skulle varit världens bästa dag om jag inte var tvungen att stanna i skolan för att göra prov! Eftersom jag missade båda matteproven fick jag göra dem igår. Det ena vid 12 och det andra 15:15! Medans alla andra i min klass gick hem typ 10/11 gick jag hem 17!! Åhh mådde fan dåligt av att vara helt ensam, eller jag var med en till förutom dom timmarna jag gjorde prov. Men tänk er själva att komma hem 18 när du vet att alla andra har varit hemma minst 6 timmar redan :/ Jaja slutpratat om det hehe. Var as trött och deppig när jag kom hem, så därför bloggade jag dåligt! 
 
Idag har skoldagen varit somvanligt. Jag höll mitt Svenska nationella tal ifdag också, så nu e det gjort! Skönt :) Jag kom hem runt 15:30 och sen dess har jag inte gjort något mer än ätit mellis. Måste plugga till Kemi prov nu och antagligen resten av kvällen också PUSS!
Random inspo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0