Waiting for you!

Första dagen i skolan var den mest onödiga på länge! Jag kom till skolan vid 8:30 och hade svenska. Men det ända jag gjorde var att vara "publik" för de som skulle hålla sitt nationella tal.. Sen hade jag eget arbete på spanskan men kanske jobbade i 20 min, skrev typ 3 meningar. Sen hade vi ingen engelska. Men det är ju skönt ändå eftersom jag kom hem typ 12 :) 
Sen jag kom hem har jag bakat en kladdkaka för första gången! Jävligt god :) Nu väntar jag på att Jessika ska komma. Vi ska fika med kladdkakan och sen vet jag inte. Juste jag gjorde en video när jag bakade som jag kanske kan lägga ut om någon vecka? Först ska vi göra en video där vi svarar på frågestunden. Så passa på att fråga HÄR!
Men nu ska jag klura ut något mer att blogga om! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0