17 år!

17 år nu då. Helt sjukt hur fort tiden går, nästa år blir jag 18.. Hade en riktigt bra födelsedag igår. Eftersom mamma och pappa jobbade så kom Julia in med frukost på sängen och alla pressenterna på morgonen. Efter jag öppnat paketen gick vi ut i solen en stund. Eller aa Julia solade typ hela dagen medans jag bara solade i 30 minuter hehe. Runt 13 kom Linnea hit och vi gjorde direkt sallad till lunch. Åt ute på altanen och hade allmänt mys. Runt halv tre började vi med tårtan som jag skulle bjuda på när släkten kom lite senare. Riktgt stolt över den :) Skitfin blev den. Jag lät typ inte Julia och Linnea röra den haha. Duschade och fixade mig innan mamma och pappa kom hem. 
Hade ju redan fått paketen men fick även rosor och en kjol av dem vid middagen :) BLev smörgåstårta som jag och pappa lagat i söndags, så gott! 
Vid 19 kom släkten. Vi fikade och firade mig såklart. Fick fina pressenter och hade super trevligt. Linnea stannade även lite längre efter alla hade gått. Lyckad födelsedag och 17 år.

Kommentarer
Postat av: Anna Jonsson

Grattis bästa Angelics <3

2013-08-07 @ 22:14:29
Postat av: anonym

Visa vad du fick i födelsedagspresent :)

2013-08-08 @ 16:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0