28 Augusti

Min dag har verkligen varit kanon! Fick klart allt jag ville i skolan, plus fick jag mjölchoklad av min lärare, wiii! Efter skolan åkte jag hem, packa väskan och sen cykla jag ner till Raman med Isabelle och Anna. Var verkligen supermysigt, och vädret var toppen! Badade, solade, lyssnade på musik, skrämde bort ankor och åt smörgås, chips, dipp och nutella! Cykla sen hem, och då käka jag oxfilé framför tv med pappa. Efter jag käkat åkte jag med Annas familj till Port73 och Lager 157 som öppnades idag! Var verkligen helt kaos, tog typ 40 minuter att komma in i butiken och sen typ 2 timmar i kö... Men jag är glad, för jag hitta det jag sökte! Men det får ni se imorgon, då det är mycket bättre ljus och sånt!
Nu ska jag fixa lite till morgondagen och sen sova, för jag är helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0