Busy

Hej på er har haft en hel del att göra efter skolan de senaste dagarna. Har helt enkelt varit för upptagen för att blogga.
Säger man änns busy till upptagen på engelska? Jaja de har fyra dagarna har jag gått i skolan som vanligt, haft några håltimmar då min Kemi lärare är sjuk. Efter skolan har jag gått hem pluggat och kollat på tv hehe. I tisdags hade jag 3 timmars rast så åkte till Farsta Centrum med Tara och Ewelina och åt Subway, köpte godis mm. Var även ute och sprang i spåret med pappa på kvällen. 
Idag är det fredag woop och min dag har varit nice :) Började 10:05 och slutade 14:05 åkte hem och chillade en stund innan jag hoppade på Jessikas buss som tog oss till Port 73. Lager157 har ju öppnat där så vi kollade in där. Dock var det as lång kö så väntar med den shoppingen. Vi åt även en god Wrap med kyckling och fetaost på Nancy`s till middag. Träffade Linnea också. Kom precis hem och ska uppdatera bloggen lite till innan pappa kommer hem med snacks. PUSS!
.Resultatet efter att ha sovit med flätor // Pluggtime // Subway // Dagens middag // Mina älsklingsskor // Tisdagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0