Fredag

I fredags gjorde jag nästan ingenting under förmiddagen. Men runt fyra började jag fixa mig, vi skulle nämligen in till stan till min farmor för hon fyllt år. Mina kusiner och faster var även där. Vi åt nästan direkt när vi kom dit och det var verkligen supergott! Var väldigt mycket gott man kunde välja på. Mer saker som hände under kvällen var att jag och mina kusiner gick ut på en promenad som alltid. Vi stannade till vid några gungor och bara chillade. Annars fikade vi med glass, och jag fick även en present av världens bästa faster. Tre äkta Ralph Lauren tröjan som de köpt i New York, asså åh. Sen gjorde vi inte något mer under kvällen, utan hade det bara mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0