Gårdagen

Gårdagen var verkligen en kanondag, som spenderades med fina tjejer!
 
Mötte Sara, Hanna, Johanna, Eda och Ella vid Haninge C vid halv tolv. Eftersom vårt lag har splittras (BUHU!!!) så träffades vi för att köpa en avskedspresent till världens bästa tränare Sandra. Så vi gick runt och letade efter lite saker i Haninge C innan vi brudar satte oss på Kolgrillen där vi tog en lunch. För mig blev det kycklingspett, pommes frites och bea, nomnom. Efter det var Eda och Hanna tvungna och gå men jag, Sara, Johanna och Ella fortsatte att leta presenter. Vi fick skjuts av Saras pappa till Port73 där vi fortsatte shoppingen och tillslut blev klara med presenten. Då tog vi bussen hem till Ella där det blev ännu mera flum.
Vi fixade till korgen där alla presenter skulle ligga i, även ett bildspel och ett brev. Efter ett tag var Johanna och Sara tvungna och gå men jag och Ella fortsatte med brevet och det blev jättebra! Sen drog jag och Ella hem till Sara där vi käka chips, chilla och kolla på Vine. Vi båda åt middag där men sen var Ella tvungen att dra hem. Men innan skjutsade hon hem mig på hennes moppe (wiii). Sen åkte vi tillbaka till Sara för jag hade varit och hämtat systemkameran hemma. Så jag och Sara gick ut på en prommis och tog lite foton, dock var bilderna inte så jättebra då det höll på att bli mörkt.  
Nångång på kvällen drog vi till någon kräftskiva (?) men när vi kom dit var det iallafall som en fest. Det var iallafall kul och mysigt att avsluta kvällen på! Eftersom vi bestämde oss för att jag skulle sova över hos Sara, fick jag skjuts utav någon kille hem på hans moppe för att hämta lite grejer. Vi drog hem runt tolv, och när vi kom hem fixade vi oss, la oss i sängen och myste framför Alvin & Gänget 3.
 
Vaknade runt elva, och bara chillade. Åt frukost och sen drog jag hem. Hemma har jag städat mitt rum, och Dumles bur. Nu ska jag blogga några inlägg, innan jag ska till Angelica på tjejmiddag. Mysmys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0