Håret

(lite oproffsigt gjort därför ser det sjukt ut) 
Jag vill göra något med mitt hår, första preoriteting är klippning men jag vill färga eller slinga också. Jag har testat, brunt, ljusa slingor och rött. Funderar på att färga ljusbrunt som på den tredje bilden ungefär fast lite varmare ton. Samtidigt har mitt hår blekts en hel del nu under sommaren och ser ut som på första bilden. Det skulle kanske vara snyggt att lägga i lite blona slingor lite då och då. Åhh kan inte bestämma mig! Skulle vara kul att testa svart men om jag ångrar mig kommer mitt hår slitas mycket eftersom man måste bleka bort det mörka typ. 
Vilken färg tycker ni skulle passa på mig?

Kommentarer
Postat av: kim

vilket program/sida använde du för att fixa färgen på håret?

2013-08-31 @ 17:57:45
Postat av: Anonym

svart! helt klart!

2013-08-31 @ 21:22:50
Postat av: Fifox

Tycker du passar bäst i det ljusare(2:a bilden)! =)

2013-09-01 @ 00:23:24
URL: http://stylebyfifox.se
Postat av: Anonym

Brunt lungt!!

2013-09-01 @ 13:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0