Härlig helg

Hej på er! Fick ingen tid över till bloggen igår så jag tänkte uppdatera er om min helg nu istället. 
 
I lördags fyllde min kusins barn Jack 7 år så runt 17 åkte familjen hem till deras nya lägenhet där hans farfar,farmor kusiner osv också var. Det bjöds på middag som bestod av smörgåstårtor, så gott! Efter det blev det tårta.  Jack öppnade alla sina pressenter och det var faktiskt riktigt trevligt då vi inte träffar de så ofta. Åkte hem runt 20, planerna var att vara med Linnea men ingen av oss orkade riktikt lämna hemmen så det blev myskväll framför tv:n istället. 
Igår gick jag upp hyfsat tidigt för att möta Linnea för att sedan åka in till stan. Några "kända" bloggare hade nämligen en loppis på Östermalmstorg som vi tänkte åka och checka. Var värsta kön så när vi kom fram till själva borden var allt fint slut, tyvärr. Men det var mysigt ändå eftersom vädret var helt amazing och stämningen var på topp. Hehe var många som tog kort med Andrea och Nicky/Nicole så vi passade på vi också. Vid 13:30 ungefär åkte vi hem. Skulle köpa på Espressohouse men när jag skulle beställa var både ischaien och frappinos slut. Åkte hem till Linnea där vi chillade och jag hjälpte henne med en sak. Vid 16 bestämmde vi oss för att cykla och bada så ja lånade bikini och vi drog direkt. Åhh det var sjukt mysigt då solen fortfarande var framme och det var helt vindstilla. Det var några på en klippa en bit bort som spelade musik vilket var nice! Tog bussen hem vid 18 och åt grillat till middag. 
Den här helgen har verkligen varit bra, kännts som en fortsättning på sommerlovet
 
Sjukt fula bilder på mig men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0