Lördag

Hej på er! Vaknade runt 10 av klockan och klev upp och gjorde frukost. Satt framför tv:n och kollade på Maria Wern. Vid 12 åt jag en god lunch, grillad kyckling med potatissallad och efter det bytte jag om och fixade mig lite snabbt. Skyndade mig till bussen mot Port 73 där jag mötte Jennifer. Precis när vi gick in vid den nya delen av Port mötte vi Jessika som lunchade med sina föräldrar och Filip. Han är bara för söt, är helt galen i den bebisen :) Hehe nej men vi gick vidare till Lager 157 där kön var extremt lång. Orkade inte kolla på kläder idag heller så vi satte oss på Nancys och tog en fika. VI satte oss ute vilket var hur skönt som helts. Båda två blev sjukt mätta efter halva våra oreobakelser så vi la oss ner på bänkarna där och hade skitkul med Vine osv. Låg säkert där i mer än en timme innan vi gick mot bussen och frog hem. Nu ska jag fixa några inlägg hit och sen kolla runt lite på datan innan jag börjar fixa mig igen. 
 
Ska nämnligen hem till Linnea och de med hela min familj, mysmiddag efterom mammi har fyllt år. Kommer säkert bli skitkul PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0