Lördag

I lördags kom Angelica till mig runt halv fem. Vi chillade här innan vi gick ut i regnet mot Mias. Där käka vi middag, vilket var jättemysigt! Jag tog en Hawaii och jag åt upp hela, nomnom. Vi träffade även Ella och Eda, och satt och snacka med de en stund. Sen köpte vi lite gott på konsum innan vi gick hem till Jessika. Där snackade vi bara, och myste med hennes bebis Filip. Riktigt söt och charmig! Efter cirka 40 minuter gick vi hem till mig, och satte oss på min altan. Snacka, åt godis och sjöng, åh sommar. Efter ett tag gick vi in och myste ner oss i soffan framför tv:n med godis och chips. Vi var ensamma hemma och vi hade riktigt kul! Var sjukt flummiga, kvällen slutade med att vi döpte godis. :') Sen gjorde vi lite annat, och somnade vid tre nånting.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0