Onsdag ◊ Torsdag ◊ Fredag

 
Onsdag: Klev upp i hyffsad tid kanske runt 10 och började fixa mig. Vid 12 mötte jag upp Jessika och Filip och vi åkte in till stan. Käkade först på subway innan vi gick runt i affärer. Shoppade inget den här gången. Fikade med lyxshakes medans det regnade innan vi drog hem. Jag kom hem 17 ungefär och åt middag vid 18. Efter det åkte jag och familjen till min faster Elena som fyllde år :) Firade henne med tårta mm. 
 
Torsdag: Var med Linnea hela dagen. Vi hade redan planerat så båda gick upp i tid och åt frukost mm. Tog cykeln hem till henne. Planerna var att cykla ner till Raman och bada men vi ångra oss då vädret var lite sådär.. Istället blev det minigolf. Hehe jag vann med två poäng :) Efter köpte vi godis och mös framför tv:n. Cyklade hem vid 20 och fortsatte min kväll i soffan.
 
Fredag: Idag har vädret varit kanon! Min dag spenderades på stranden på dalarö med pappi och Linnea. Ni har antagligen redan läst vad vi gjorde, toppendag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0