Sista Juli

Jag, Fanny och Anna cyklade ner till Ramsjön runt ett. Det fungerade faktiskt med knät, eller jag cyklade med ett ben haha. Vi hade inte tänkt att bada utan bara sola och ha det bra, men direkt när vi kom dit mulna det ihop. Vi fick iallafall en halvtimme då bara umgicks, lyssnade på musik och åt Skittles. Vi cyklade sen hem och chillade lite innan vi drog till Haninge Centrum. Där kollade vi i några få butiker innan vi satte oss på Espresso House där vi nog satt i över en timme. Jag tog en is chai latte medan Fanny och Anna tog en varsin frapino. Sen gick vi runt i butiker igen innan vi åkte hem till Anna. Vi käka middag, och sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde. Vi hade i alla fall det jätteroligt och skrattade flera gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0