Sista sommarlovsdagen.

Hej på er! Börjar lite smått inse att sommarlovet faktiskt är över. Imorgon börjar jag skolan igen vilket känns väldigt tråkigt. Ska bli lite kul nu i början men jag vet redan nu hur mycket man kommer ha att göra om någon vecka. Jaja måste försöka tänka possitivt. 
 
Min sista dag på sommarlovet har iallafall varit bra. Började med att gå upp tidigt ungefär samma tid som jag ska gå upp imorgon. Åkte vid åtta hem till Jessika där jag möttes av hennes föräldrar. Jessika började nämnligen gymnasiet idag efter att varit hemma mammaledig ett bra tag. Hennes föräldrar skulle också iväg och därför var jag där och var barnvakt till FIlip. (BIlden är tagen från Jessikas fb och är inte från idag.) Lillkillen sov när jag kom men vaknade efter ett tag. Vi lekte med alla hans fina leksaker. Passade honom bara i en timme ungefär. Var faktiskt roligt och han är verkligen världens goaste bebis 
 
När jag kom hem la jag mig i solen, sista solningen på det här lovet. Spenderade resten av dagen med syrran. Vi solade, gjorde smoothie och tränade. Nu på eftermiddagen har jag duschat, målat naglarna och smörjt in mig med lotion. Ska väll kolla lite tv ikväll men måste även fixa lite tills imorgon, bestämma outfit osv. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0