Skola imorgon

Alltså shit. Vart tog sommaren vägen? Min sommar har gått så otroligt fort, men den har inte varit tråkig för det. Under denna sommar har jag bildat så många minnen jag kommer ha kvar under hela livet, USA, Gotland, Sportscamp, shopping & fika i stan, bio, kvällsdopp, chubby bunny challenge, photoshoot, nationaldag och massa andra saker.
 
Ändå tycker jag att det ska vara lite skönt att komma tillbaka till de vanliga rutinerna. Dock är jag inte taggad på att börja 9:an och dö av allt plugg, men det är en annan sak. Så idag har jag bara varit hemma och fixat med mig själv. Sov med inpackning, målat naglarna och lite sånt. Runt tre kom Angelica till mig, och hon hade med sig lite godis som hon hade köpt. Vi kollade på filmen Soul Surfer, som var riktigt bra! Hon gick hem runt sju, och sen dess har jag bara chillat.
Nu tänkte jag ta fram vad jag ska ha på mig imorgon, och sen lägga mig i sängen och kika med folk. Myspys. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0