The Beach

Min dag har spenderats på Schweizerbadet med min finaste. Men innan gick jag upp tidigt, och åkte till jobbet med mamma. Jobbade i 2,5 h innan jag tog bussen hem. Där packade jag en väska innan Angelica och hennes pappa kom och hämtade mig så åkte vi till Schweizerbadet. Var en väldigt trevlig dag, nästan inget moln på himlen och otroligt varmt! Vi badade, solade, åt lunch, åt glass/vattenmelon och tog lite foton vid något berg. Har precis kommit hem och tagit en skön dusch och sköljt av mig allt havsvatten. Är riktigt glad just nu för jag fått lite färg, men också om bara några minuter kommer farmor och Sören hit. De åker till Norrköping ikväll så vi ska vara hundvakt åt Lollo som är deras labrador, till på söndag. Ska bli jättekul, och ska redan när de kommer ta foton så ni får se sötisen! ♥
Puss, de kommer nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0