THE LAST DAYS

#1: I onsdags var jag med Isabelle hela dagen. Vi hade det riktigt trevligt och slutade dagen med middag och lyxshakes på Max. Vi provade på smaken Cookies & Cream som var riktigt god.
#2: Vårt lag har splittras och då bestämde vi att ge något till våra underbara tränare. Så det blev en korg fullt med barnkläder, ljus, body shop, choklad, badskum mm. Blev riktigt nöjd över presenten!
#3: Igår sa vi hejdå till laget, vilket sved i hjärtat. Vi gav korgen, visade ett bildspel och läste upp ett brev som vi skrivit och då kom tårarna. Det blev som ett enormt kramkalas. När jag kom hem var jag fortfarande riktigt ledsen och spenderade kvällen att kolla genom bilder och lyssna på deppmusik. Åt även middag uppe på rummet.
#4: Igår var jag med Isabelle hela dagen och vi hade det riktigt skoj! Vi gjorde allt möjligt, exempelvis åkte vi ner till Maxi då vi fått reda på att det var rea på glass. Vi köpte en hel del som vi mumsade på under kvällen. Hon åt även middag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0