Torsdag → Lördag

Hej på er alla bloggläsare! Har inte bloggat om mina senaste dagar så tänkte ta och göra det nu. 
 
Torsdag: började min dag med att sätta mig i solen. Strax därefter hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning för att åka in till stan med Jessika. Vi började med att käka lunch innan vi drog vidare till Kungsträdgården där ung08/we are sthlm pågick. Sista året jag åker dit skulle jag tro. Bara massa småbarn där typ haha. Gjorde typ inget där så vi gick till gallerian istället där Jessika köpte frozenyoghurt. Skitgott! Åkte hem vid 16/17 för att komma hem i tid. Mamma fyllde nämnligen år så jag skulle slå in pressenter osv. Ville även vara med när hon överaskades av en cykel :) Åt middag och fikade på kvällen.
 
Fredag: Igår gjorde jag väll inget speciellt. Var först bara hemma och solade + städade mitt rum och efter det tränande jag och Julia med lite hemmaövningar.  Åt hemmagjord hamburgare innan jag följde med syrran och hennes kompis till Handen, skulle köpa lite saker men det var slut.. Åt en god middag och la mig  hängmattan en stud med massa filtar och musik. Hade sedan myskväll med mammi framför en film och massa gott. 
 
Lördag: Ikväll ska mamma och pappa ha kräftskiva med massa av deras kompisar så jag ska åka in till stan med Linnea och kolla bio samt äta middag. Efter det ska jag sova hos henne så det blir kul. Vet inte vad jag hittar på nu innan, kanske åker iväg till nån affär och köper nya block till skolan annars blir jag nog hemma om jag inte åker till någon kompis. PUSS!
 
(Har inga bilder för tillfället så det här blir ett fult bildlöst inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0