Update

Upptadeteringen har inte flytit på som vanligt på senaste tiden. Har inte riktigt orka lägga ner den tiden som behövs då jag inte sitter vid datorn så mycket och istället försöker ta vara på de sista dagarna på sommaren. Ska bli en ändring på det nu! Ska försöka blogga varje dag nu när skolan sätter igång. 
 
I lördags var jag somsagt med Linnea på kvällen och sov även över där. Hon har redan skrivit om vad vi gjorde så om ni vill läsa det kan ni bläddra ner. Åt pizza, var hos Jessika och kollade film mm. Ritkigt mysig kväll.
Gick hem tidigt på söndagen då Linnea och hennes mamma skulle iväg på bakluckeloppis. Tog en morgon promenad hem vilket var rätt skönt faktiskt. NÄr jag kom hem gick jag direkt till kylen haha blev typ överlycklig när jag såg att det fanns jordgubbar, cheescake, snacks, räkor, paj och lräftor kvar från mamma och pappas kräftskiva. Satte mig framför tv:n och åt jordgubbar. Sen åt vi kräftorna och allt annat till lunch :) Gjorde inte så mycket mer den dagen.
 
Idag vaknade jag i hyfsad tid då jag måste vända tillbaka på dygnet. Gick ut och la mig i solen nästan på direkten. Efter ett tag kom även Julia ut och vi snackade om allt möjligt. Bestämde oss sedan för att äta Kina buffe så vi tog busssen till en restaurang i närheten där vi åt Kinamat och sushi. Såå gott! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0