2013

Eftersom det är årets sista dag idag så tänkte jag bjuda på en liten 2013 lista. Hoppas ni har ett bra nyår alla fina läsare!

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Gjorde en massa saker var bland annat i Afrika Kap Verde för första gången ♥

 

 Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Typ..

 

Dog någon som stod dig nära? Ja tyvärr.

 

Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?  Det är nått men kan inte bestämma vad. Typ levt livet mer, nästa år blir jag 18 så då kan man ju göra lite mer utan att man hindras.

 

Bästa köpet/köpen? Den var svår, men det är nog min kamera.

 

 Vad spenderade du mest pengar på?  Mat tror jag hehe.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?  Kompisar, sommarn, resor mm. Blir glad av att hitta på saker speciellt med kompisar, så spontana roliga dagar typ.

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? Finns så många låtar som jag spelat sönder det här året men måste nog säga Wake me up - Avicii & Royals - Lorde.

 

Vad önskar du att du gjort mer? Tagit vara på lediga dagar mer kanske?

 

Blev du kär i år?  Nope.

 

Favoritprogram på TV? Svenska Hollywood fruar och Paradise Hotel.

 

Bästa boken du läste i år? Jag läser verkligen lite så jag har ingen bästa bok, får väll säga en som vi läste i skolan Kafka på stranden. 

 

Vad gjorde du på din födelsedag? På dagen solade jag lite med syrran på tomten innan Linnea kom då vi alla tre bakade tårta. På eftermiddagen kom släkten och firade mig med fika.

Hur skulle du beskriva din stil i år? Typ neutrala färger på kläder, fick mer kärlek till skor och jackor.

 

Vem saknade du? Saknade några speciellt Tindra ♥♥

 

Vem har du umgåtts mest med? Familjen och Linnea och dem i skolan, jag vet inte riktigt. På fritiden är det nog Linnea i alla fall.

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Passa på att ta vara på livet och ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0