2013 Special

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Har hänt en hel del nya grejer, men bland annat åkte jag till USA. Mådde så otroligt bra och hoppas jag får göra något liknande igen. 
 
 
Hur har ditt 2013 varit? Lite upp och ner. Men har fått uppleva så fantastiska minnen så 2013 har nog varit mitt bästa år i mitt liv. 
 
Tror du att år 2014 kommer bli bättre? Är rätt säker på att det inte kommer bli lika bra, då detta år varit helt overkligt. Men tror fortfarande att året kommer bli minnesvärt. 
 
Blev du kär i år? Sort of...
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? Sveriges nationaldag, 8 maj. Spenderade dagen med Angelica inne i stan. Vi strosade runt i butikerna, unnade oss varsin lyxshake och tog Djurgårdsfärjan över till Djurgården där där vi letade upp en brygga och började sola. Vi tog även lite foton innan vi tog färjan tillbaka. Kanon. ♥
 
 
Bästa köpet? Svårt att säga. Min fjällräven kanske?
 
Vad spenderade du mest pengar på? Mat & fika. 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Skolan faktiskt, tro det eller ej. Betygen blev otroligt bättre och vi studerade intressantare saker. 
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Story of my life - One Direction, The Fox - Ylvis, Thrift shop - Macklemore & Ryan Lewis och Wake me up - Avicii. 
 
Vem har du umgåtts mest med? Det har gått lite i perioder men för mestadels Angelica.
 
 
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Vill umgås mer med mina härliga vänner i skolan. Vi har så otroligt kul men träffas inte så ofta vilket jag tycker är synd. 
 
Vad önskar du att du gjort mer? Ta vara mer på mitt fucking grymma liv.
 
Vad önskar du att du gjort mindre? Käka Donken som egentligen inte är gott. 
 
Vad gjorde du på din födelsedag? Firade uppe i Falun med skolan. Var så jävla cp lycklig jhkglfptlg. ♥
 
Vad fick dig och må bra? Att känna sig älskad. Och att garva så mycket att man fick så jävla ont i magen.
 
 
Vem saknade du? En mängd olika personer. 
 
Fick du någon ny kompis? Min goa vän Martha från Irland. Vackrare människa finns inte. 
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014? T LIV. HA SÅ OTROLIGT KUL OCH NJUT AV DITT LIV. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0