Christmas is over

Jag vet att julen egentligen inte är över (annadag jul), men för mig känns det som julen enbart är julafton och juldagen. Jag hade iallafall en otroligt bra och mysig julafton, som firades hemma hos min farmor tillsammans med nära och kära. Vi kom dit strax innan tre och började alltså julaftonen med att kolla på Kalle Anka. Sedan käkade vi en massa julmat och öppnade sedan paket. Blev en sen kväll, tror vi åkte hem vid ett (?). 
Eftersom min mormor inte var med på julaftonen så var vi alltså där och firade jul igår på på juldagen. Vi kom dit strax innan tre den dagen också och fikade och hade det mysigt. Sedan förflyttade vi oss till vardagsrummet där det blev paketöppning och som igår blev jag otroligt nöjd över allt jag fick. Kom hem strax efter fem och kollade på Toy story 3. Åt middag och sedan kom Angelica över. Vi gjorde allt möjligt under kvällen. Var ute en hel del, och så spelade vi även rebubbled. Ååååh vad längesen, och gud vad vi skrek och skratta!
 
Idag är det annandag jul och jag ska inte göra något speciellt förräns ikväll. Ikväll ska antingen min familj komma till Angelica eller så kommer de hit, varken som ska vi ha mysigt och äta julmat som vi gör varje år. Innan dess ska jag nog vara lite duktig och träna, både mina knäövningar men även lite styrka. Så känns det bra ikväll. :)
 
Halv taskig bild men den enda jag har som medför lite julkänsla.

Kommentarer
Postat av: ida

kan inte du visa vad du fick i juklapp i ett inlägg?:)

2013-12-26 @ 17:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0