Danstävling

Hej på er! Börjar återigen att säga förlåt för min extremt dåliga uppdatering. Har varit mycket plugg nu sista veckorna innan jullovet och det har hänt lite saker som jag inte tänker ta upp på bloggen.
 
Idag var i alla fall näst sista dagen i skolan. Hade en lektion och på den hade vi bara en tävling och fick tillbaka prov. Efter det hade jag 3 timmars rast så jag och Tara tränade lite på dansen. Vi har en uppgift på idrotten där man ska komma på en dans och visa upp den efter lovet. Jag är i en grupp med 7 pers så det är lite svårt att träna allihopa med tider och så. Jaja vi tränade i ca 20 min innan vi tog bussen till Farsta centrum där vi åt lunch och kollade i några affärer. När vi kom tillbaka gick vi till idrottssalen där den årliga danstävling skulle börja. Alla som vill får vara med och jag tror hela klassen ska vara med nästa år hehe. Det var i alla fall kul att se, och alla var jätte duktiga. Mina lärare gjorde en skit kul grej med Wrecking ball låten haha! Grym torsdag och morgondagen kommer bli ännu grymmare! Ska till skolan i en timme och ha julavslutning i aulan sen är man äntligen fri ett tag. Efter avslutningen ska jag åka till stan med Linnea och shoppa julklappar, PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0