Fredagen

Vill börja med att be om ursäkt för min dåliga uppdatering. Kommer skylla på att jag har haft fullt upp med skolan, prov osv. Har även hänt lite saker som fått mig att vara lite nere. Tänkte i alla fall skriva lite om gårdagen som var jättebra!
 
Jag kom till skolan vid 9 och gjorde ett grupparbete, började egentligen 10. Hade tre lektioner och på den ena kollade vi på en film så det var en riktigt skön skoldag. Efter skolan åkte jag och Tara in till stan för att julhandla. Supermysigt i stan med alla belysningar och snön som kom igår. Fick med mig lite julklappar, köpte brända mandlar och hade det kul. Åkte hem runt 17:30 och när jag kom hem hade mamma köpt med sig thai mat och sushi MUMS! Spenderade resten av kvällen hemma. Kollade på Idol finalen och mös i soffan. En bra fredag helt enkelt!
Dåliga Iphonebilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0