good ♥ friday

 
Hello! Fredagkväll och en hel helg framför sig, ruskigt bra!
Min dag har varit hur bra som helst. Var först i skolan, mellan 8.30-15.00. Jag hade matte och engelska lektion, och så hann jag även redovisa ett engelska steg. Wiho. Efter skolan åkte jag hem tillsammans med Fanny, vi gick av vid alléplan och köpte lite gott och satte oss sedan på bussen hem. Jag har glömt att tillägga att det har varit lite kaos väder idag, snö blandat med regn och blåst. Iallafall, jag kom hem och somnade direkt i ungefär 2 timmar. Vid 18 träffade jag Fanny igen och vi tog bussen till några killar vi kände innebandyträning. Var roligare än väntat faktiskt. Sedan tog vi bussen hem till Fanny, käka och lite sånt. Sedan gick vi ut då alla på hennes gata hade någon form av jultradition. De hade pyntat med julbelysning i en stor gran, fixat en brasa och så bjöd de på pepparkakor, lussebullar, choklad, julmust och glögg. Efter ett tag började alla ungdomar ha snöbollskrig, hur kul som helst! Jag drog hem vid 21 och nu sitter jag här och uppdaterar. Har precis kommit ut ur duchen och hoppat i myskläderna, och ska nu ner och käka middag. Sedan blir det myspys framför tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0