heaven is a place on earth with you.

 
Hallå allesammans! Helgen har gått snabbt och nu är det redan söndag eftermiddag. Gårdagen var verkligen hur bra som helst, och det är det jag kommer skriva om nu.
Jag började dagen med en storstädning. Runt 14.00 var min familj hemma hos farmor, då Sören hade fyllt år. Där var även mina kusiner och min faster, och vi fikade och så. Myspys. Åkte sedan hem och då kom Angelica över. Jag käka middag innan vi tog en promenad till närmaste affär där vi köpte godis. Jag träffade även på en killkompis jag inte träffat på tusen år, så det var kul. När vi kom hem började vi fixa i badrummet för vi skulle ha hemmaspa. Vi hade hårinpackning, ansiktsmask och gurka på ögonen, hah. Iallafall, vi satt i badet i över en timme och bara snackade och hade det bra. Vi käkade godis, chips och drack läsk, samtidigt som vi lyssnade på musik.
Efter badet gjorde vi inte så mycket. Vi fortsatte med att prata om allt och inget. Vi somnade runt tre någonting, fram Julkalendern. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0