JULLOV

Igår gick jag upp vid 7 och började locka håret och fixa mig lite innan jag åkte till skolan. Hade julavslutning från 9 - 10:30. Först var vi i Aulan där lärarna gjorde lite roliga grejer och så hade vi en liten tävling. Man skulle komma på ett julrimm till lite olika paket, man visste inte vad som var i utan fick gissa. Min grupp vann ett av paketen som innehöll pepparkakor. efter det träffades hela skolan i matsalen och lyssnade på när rektorn pratade och lite uppträdanden och så. Mötte Linnea vid entrén och hon kollade på när jag och min dansgrupp tränade i aerobicsalen i skolan (ett rum med spegelvägg). Vi tränade i typ två timmar innan jag och Linnea tog tåget in till stan. Vi åt lunch på Taco bar och handlade julklappar. Vi åkte hem runt 16:30. Kvällen spenderades med Linnea hemma hos mig. Vi åt middag och umgicks mest. Lite senare kollade vi på en film med mamma och pappa innan hon åkte hem runt tolv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0