love it.

 
Att folk ligger ut de bra bilderna när de exempelvis har haft en photoshoot, är absolut inget konstigt för mig. Jag gör det också. Men det gäller inte att glömma de där bilderna som man aldrig la ut, som inte blev som man tänkt. För er som inte riktigt fattar vad jag menar, så kanske bilden ovan ↑ kan hjälpa er. I detta fall, försökte jag se lite halvt cool ut. Bara stirra in i kameran, utan något leende eller något. Men hur svårt är inte det, när man har sin bästavän bakom kameran? Det är det här jag menar, jag gillar mer de bilder som blir 'misslyckade'. De bilder där de äkta känslorna strålar fram. Jag erkänner att 'orginalbilden' (HÄR) också fungerar men jag föredrar bilden ovan tusen gånger mer. 
Ett annat exempel, är även den HÄR bilden. Jag är nästan 100% säker att alla andra har sätt den såkallade 'orginalbilden' när de bara står där och blottar sig framför alla bilar. Men den andra bilden måste ni även hålla med om att den är bättre?! När man får se deras reaktioner, hur de skrattar och när det ser ut som den tjejen till höger säger "shiiiit". Åh, I love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0