Mina julklappar

Det här är vad jag fick i julklapp i år, är sjukt nöjd och glad över allt!
Mössa från faster och träningsbyxor från min syster.
 
Chokladfondue, nagellack, ögonskugga från mamma & pappa. Pengar från farfar.
 
Tröja och en långarmad blus från mamma och pappa.
 
Sminkpalett från mamma & pappa.
 
Bh:ar från mamma och pappa.
 
Klocka från mamma och pappa, nyckelring och halsband från mina fastrar.
 
Sist men inte minst en ny dator från mamma och pappa. Blev as chockad när jag öppnade min julklapp på morgonen och såg denna. Hade inte ens önskat mig en, men min gamla är jätte seg så det var perfekt.

Kommentarer
Postat av: Moa Sved Eripek

Oj vad fina julklappar du fick! Vad roligt!
Vilken var din bästa julklapp? Datorn eller?^^

2013-12-30 @ 17:02:43
URL: http://www.MoaSved.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0