Saturday, December 28

 
Min lördag har varit toppen! Började dagen med att träffa Elenore och Andjela runt ett hemma hos Andjela där jag spenderade några timmar. Vi pratade för det mesta och hade det riktigt trevligt, och det blev även en promenad till centrum. Klockan fem kom familjen och hämta mig och vi åkte vidare in till stan. Vi käkade först middag på en italiensk resturang, otroligt gott. Jag åt lamm med friterade potatischips, nomnom. Efter middagen var det meningen att vi skulle gå på bio och kolla på Hundraåringen, men mamma hade gjort något fel vid bokningen och vi hade alltså inga biljetter. Då fick vi åka hem, vilket var lite surt. Men istället nu när vi är hemma är tanken att vi ska hyra hem en film, så det blir en film iallafall! HEJDÅ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0