Ta vara på saker innan det är försent.

Throwback. 10 maj, åh saknaden är stor.
Spendera kvällen/natten hemma hos Moa tillsammans med Andjela, Aji, Elenore och Felicia. Moa hade fyllt år och därför hade hon ett sova-över party. Jag kom ungefär en timme innan alla andra då jag hjälpte till att fixa allting. Jag fixade även håret och sminket där innan alla andra kom. Kvällen var verkligen hur sjuk som helst, hade så jäkla kul. Käka en hel del, dansa, sjöng, hoppa studsmatta, grillade marshmallows och ungefär vid mitten av kvällen gick vi alla ner till Raman där vi bada. Eller vi umgicks för det mesta, blev inte så mycket till badning. Ååååh hade så jäkla kul. Somna vid fem någonting, i något stort partytält utomhus. Hade det så himla roligt, fast jag hade magvärkar hela kvällen/natten som gjorde ont som inihelvete. Dagen efter mådde jag verkligen inte bra. Vi åt en smaskig brunch (nutella, frukt, smörgås osv) medan vi kolla på en film. Då kände jag att jag verkligen inte klarade mer. Magvärkerna expanderade till ryggvärker och jag kände mig helt borta. Höll på att ramla av stolen flera gånger och var allmänt yr. Var hur obehagligt som helst. Så åkte hem efter frukosten då jag verkligen inte mådde bra. Efter några dagar efter besök på akuten visade det sig att jag har njurinfektion, och troligtvis fick det under kvällen hos Moa. 
Trots all smärta kunde jag verkligen njuta under kvällen. Och det är för att ni mina vänner, är ni! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0