Torsdag

Idag har jag haft på mig min nya tröja som jag köpte igår på Bikbok. Tillsammans med tröjan hade jag svarta jeans, döskalle scarf och guld smycken.
 
Idag har det varit min näst sista skoldag 2013, och skoldagen var kort mellan 10-13. Gjorde inget speciellt under dagen, utan bara umgicks kan man säga.
Efter skolan följde jag med Elenore till Haninge Centrum. Var jättelängesen jag var där, och kan inte dirket erkänna att jag saknat det direkt. Iallafall, Elenore julhandlade och jag hängde bara på. Vi köpte två omgångar på Frozen Yougurt, jisses vad gott det var! Jag träffade även på många jag kände, exempelvis Fanny och Kathrine. Runt 16 var jag tvungen att säga hejdå till Elenore, som åker upp till fjällen ikväll med sin familj där hon ska fira Jul. Jag åkte då istället hem till Fanny där vi bara chillade. Snackade och kollade på¨film.
 
Nu är jag hemma och varit det i ungefär 10 minuter. Ska strax lämna hemmet igen, då Fanny och hennes mamma kommer och hämtar mig och sedan åker vi hem till de. Det är hos Fanny jag ska spendera kvällen, käka middag och sova över. Det är ju sista skoldagen imorgon så jag och Fanny bestämde oss för att göra något roligt. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0