Update

Hallå på er! Uppdateringen är låg typ hela tiden men jag gör alltid massa saker, speciellt förra veckan och denna vecka kommer även vara stressig. 
 
Hela denna vecka har jag jättemycket att göra i skolan, och sedan varje dag ska jag gå på öppethus på gymnasium. Igår var jag på Värmdö, & nu idag ska jag på Bernadot. Jag glömde bort att jag skulle dit idag, så efter skolan åkte jag hem tillsammans med Elenore. Vi köpte choklad (bara för att vi är bäst) och gick sedan ut med hennes labrador Texas. När jag var på busshållplatsen ringde mamma mig och frågade vart jag var. Jag hade helt glömt bort att jag skulle på öppethus idag, så det var bara att vända.
Nu är jag iallafall på bussen och åker till mammas jobb då vi sedan ska äta middag tillsammans, mys. Sedan blir det öppethus, och sedan hem och plugga till ett prov som är imorgon. -Uuuuh. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0