-

Igår var det första dagen det här året som jag verkligen sov ut, sov liksom till kvart över ett. Skitskönt iallafall. När jag vakna möttes jag av ett sms av Fanny om jag ville följa med henne medan hon jobba. Tänkte att det kunde vara lite mysigt, en liten powerwalk liksom med massa härligt snack! Därför satte jag på mig jeansjacka och springbyxor (!!), för trodde liksom jag skulle få upp värmen snabbt. Men istället frös jag typ ihjäl, när jag kom in 3 h senare hade jag tappat känseln i fötterna! Eeh, blev lite rikare iallafall. ;) 
 
När jag kom in myste jag direkt ner mig i sängen och somna. En timme senare väcktes jag av Louise som sa att det var middag. Tacos! Efter maten städade jag rummet lite lätt innan Angelicas familj kom över. Vi kollade som vanligt på Mello, medan vi åt massa grönsaker, dipp, chips, ostbågar, nötter osv. Jag och Angelica fortsatte också på vår danskoreografi som vi kom för någon vecka sen. Annars gjorde vi inte så mycket, gick ut med hennes söta vovve och spelade 4pics1word. 
Har inga bilder från dagen förutom på min tacos, men dock ser den äcklig ut så får bli ett bildlöst inlägg! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0