19/2 -13

Hej på er fina! Tisdagen har varit helt okej, har inte hänt något speciellt gått i skolan som vanligt. Försov mig imorse men fick som tur var skjuts och kom bara ca 5 min sent. Hade inte sista lektionen heller för halva klassen skulle hålla tal. Kom hem för ett tag sen och har sedan dess hunnit äta ett gott mellanmål, skagenröra mm :)
Måste plugga inför kemiprovet idag men tror att jag ska ta en powernap först.
 
Imorgon har jag programdag i skolan och min klass ska till nobellmuseet och sen lösa problem? Hehe låter ganska tråkigt men man får göra det bästa av saken! 
Vi hörs snart!
En bild på oss från nyår! Samma dag som headerbilderna på mig :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0