20/02

Vill först och främst ursäkta att jag inte bloggat så mycket idag, men har verkligen haft fullt upp!

Började dagen med att vara i skolan. Hade kurs dag, och hade en föreläsning om 1:a världskriget, slöjd och bild. Slutade klockan 14 men så grym som jag är, är jag kvar i skolan till halv 5 och jobbar bild. ← Mästaren ! Fick sen skjuts hem av mamma och när vi kommer hem börjar jag med en syssla som jag gör varannan vecka. Nämligen laga middag till familjen! Denna vecka körde vi på väldigt nyttigt och tog laxsås, fräta grönsaker, ris och bubbelvatten. Det var otroligt gott för att vara fisk! Sen har jag varit duktig och plugga fram till nu, ungefär 2 h! ← MÄSTAREEEN X10000000! 
 
↑ En liten förklaring till varför jag inte uppdaterat så jättebra idag. Men det blir ändring på det till helgen då jag får Sportlov då jag kan öka bloggningen till MAX + erbjuda roligare bloggning då jag inte är i skolan. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0