25 Febuari 2013

Började dagen med att gå upp rätt så tidigt och sedan åkte jag med mamma till jobbet och jobba. Någon gång vid 12 så gick vi till centrum och lunchade på ett mysigt café. Tog bakad potatis tillsammans med curry kyckling, mums! Efter kollade vi i lite affärer innan jag jobba någon timme till innan jag tog en buss till Angelica. Hemma hos Angelica gjorde vi först inte mycket. Spelade 4pics1word, kollade på gamla bilder, var med Tindra, kollade på roliga videos på youtube, tog foton osv osv. Helt plötsligt kom Angelica på idén att köpa glass, haha! Så vi tog bussen till Lidl somsagt och köpte en fejk B&J. (Inlägget under!). När vi kom hem käka vi lite glass innan Angelica började fixa sig med hår, smink mm. Sedan skjutsade hennes pappa hem mig, medan de fortsatte in till stan för att käka på resturang. Ååååh!
XOXO //linnea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0