Angelica: Min dag

Hej på er fina! Jag har lov nu woop!! Otroligt skönt och ska försöka njuta så mycket som möjligt haha. Hade en riktigt skön och rolig skoldag idag :) Började med sovmorgon till 11:30, skulle ta en tidigare buss men missade den eftersom den var för tidig.. Men jag han precis till min första lektion som var Historia. Den lektionen var trist fast slapp. Vi kollade på en dokumentär hela lektionen. sen hade jag en kort lunch innan det var samhällskunskap. HAde ingen vanlig lektion utan vi var 2 klasser som lyssnadepå nån gubbe som pratade om ekonomi. Var ganska intressant handlade om skulder och sånt. 
Det bästa var sista lektionen. Lärarna i min skola hade fått tårta idag för att det gick bra för skolan hehe wtf? Nej men det är många som söker in till den och det har tydligen gått neråt i många skolor pga av att de inte är lika många 97? Iallfall.. någon i min klass frågade våran mattelärare varför dem hade fått det och det slutade med att hon gick och kollade om det fanns kvar. Jag trodde att hon skulle komma tillbaka med typ en halv tårta men nej.. de kommer inbärande med 2 superfina helt nya tårtor. HAHA alla blev typ galena. Så matte lektionen blev ett tårtkalas typ :) Sen var hon så bäst att vi fick sluta och ta lov 15:20 istället för 16:05! Nice. Blev ingen mate alls hoho. 
Direkt efter åkte jag in till stan där jag mötte Linnea. Vi skulle fira in lovet lite PUSS!
Bild från Ettigen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0