angelicalinnea.blogg.se

Jag heter somsagt Angelica och är född 1996. Jag bor i Stockholm med min mamma, pappa syster och hund. 
På fritiden gillar jag att umgås med mina vänner och shoppa hoho.
Har jättedåligt tålamod och hittar gärna på spontana grejor. 
Matfreak haha nejmenjo. Jaha vad ska man skriva mer? Hade en blogg innan denna men kommer satsa mer på den här!
Hope you like it!♥
 
        
Jag är då den andra bruden som kommer blogga här och kallas eller aa heter Linnea. Jag lever mitt liv i huvudstaden och är 98, alltså två är yngre än Angelica. I min vardag går jag i 'älskade' skolan, är med mina kära amigos, spelar handboll och typ shoppar mihih. Eftersom jag inte riktigt har något mer viktig information att säga kan jag väl nämna att jag är in love with One Direction. ♥  Nejmen jo det är sant, iallafall kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0