Bekännelser /A

♦ Jag hatar och älskar mitt hår! Vill att det ska bli antingen platt eller lockigt, mitt är vågigt och ser risigt ut ofta...
♦ När jag äter chips blir jag sugen på godis och tvärtom. 
♦ Jag rev mig precis på handen..
♦ Jag hatar att läsa och läser väldigt sakta! Vi skulle varit klara med en bok i skolan som jag precis har börjat på..
♦ Det var längesen jag var utomlands, typ 2 år. Vi håller på att renovera det är därför..+ vakt till hunden.
♦ Åker till Gotland i sommar och är där på min födelsedag?
♦ Jag har aldrig skadat mig ordentiligt, aldrig brutit något eller så!
♦ Jag älskar att dansa och sjunga hehe.
♦ Längtar ihjäl till sommaren och att bli brun, är ganska beroende av att bli brun på sommaren och ligger ofta och pressar i solen hoho! 
♦ Är ett matfreak!
♦ Jag älskar att inreda!
Från April 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0