BEKÄNNELSER /L

♦ I början av sommaren åker jag till USA (!!)
 
♦ Jag kommer inte vara hemma när jag fyller 15 år
 
♦ I bussen sitter jag alltid på vänster sida, på chaufförens sida. Känns fel och sitta på höger haha! 
 
♦ Den enda serien jag kollat helt klart på är nog DH (desperate housewives)
 
♦ Jag ser fram emot One Way Or Another videon superduper mycket!
 
♦ Varje gång jag tar parfym tar jag två sprut, kan absolut inte ta fler eller mindre! (Bra att veta vaaa)
 
♦ Den bästa kombinationen är choklad, sura remmar och energidricka
 
♦ Fast jag nyligen köpte en ny vinterjacka vill jag mer än gärna bära massa underbara vårjackor och skor! ♥
 
♦ Jag har bestämt att jag inte ska använda smink på ett tag, för min hud blir så himla torr av sminkborttagningen.
 
♦ Jag har fastnat helt på bana 23 på Candy Crush Saga, help pleeeeaasssee! :( 
 
Härlig dag↑


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kommer din uppdatering se ut medan du är i USA? (:

2013-02-24 @ 19:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0